Season change time passes by

Season change time passes by

Friday, December 16, 2011

Seseorang

mcm mane eh nak mule kan ? emm , okay dia mcm ni . ish mcm ape eh ? mcm2 kot , eh serabut je mcm2 ni hahaha . ta payah nk mcm2 sgt la kan . jgn nak mcm2 boleh tak ? kenape kau nak mcm2 sgt ? hahahahah stop ! okay , aku mmg minat dekat si dia ni . tapi dia dah ade boypreng , so aku ta nk la kacau . tak baik kacau awek org ye adik2 . tapi si dia dah dapat tangkap yg aku suke kat dia (malunyee abg) tp aku tak kesah hehe . aku dah tekad even tak dpt dia pun aku tak kesah , janji aku boleh rapat n buat dia happy . itu pun dah cukup buat aku puas hati :)

satu lagi bende aku nak share , bile aku rapat ngn seseorang especially pumpan . bile dah 1/2 bulan rapat tetibe jauhkan diri drpd aku tanpa sebab then bile tanye ckp takda pape . takde pape then kenapa mcm nak jauh diri pada aku ? pelik . aku tak kesah if terus terang ta nk rapat ngn aku , aku boleh terima . tapi , ni diam jehh haihhh . hope aku n si dia tak jadi bnde mcm ni . hmmm.....

Harap-harap persahabatan aku dengan si dia akan kekal hingga ke akhir hayat insyaallah...

No comments:

Post a Comment